معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه صنعت دفاعی در جمهوری اسلامی ایران، در لبه اول فناوری در کشور و حتی در منطقه است، گفت: صنایع دفاعی کشورمان بسیار پیشرفته است.

صنایع دفاعی کشورمان بسیار پیشرفته است

امیر دریادار مهدی خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی گفت: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در لبه ی اول فن آوری در کشور و حتی در منطقه است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: به لطف خداوند جمهوری اسلامی ایران در کلیه ی حوزه های رزم زمینی، هوایی و دریایی و در بحث‌های موشکی، هوافضا، صنایع الکترونیکی و جنگال سرآمد است.

دریادار خواجه امیری در ادامه با بیان اینکه تجهیزات و ادوات در زمان صلح بایستی به صورتی باشد که برای کشور بازدارندگی ایجاد کند، تصریح کرد: در زمان جنگ نیز باید این تجهیزات، ادوات، تکنولوژی و فناوری که در صنایع دفاعی تولید می‌کنیم، به‌گونه‌ای باشد که گزینه‌های زیادی را برای فرماندهان ما روی میز بگذارد که خود انتخاب کنند کدام گزینه را بر اساس مشخصات آن ها بر علیه دشمن استفاده کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر صنایع دفاعی کشورمان بسیار پیشرفته است و به لطف خداوند در این راستا برنامه ریزی های بسیار خوبی انجام شده است به طوری که علرغم تحریم های شدید دشمن در حوزه های مختلف امروز صنایع دفاعی تحریم ناپذیر شده است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت دفاعی در سال گذشته و امسال، گفت: قطعاً این رو نمایی ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت و زمان به عرصه آوردن این تجهیزات نیز بستگی به تشخیص مراجع ذی صلاح و سلسله مراتب دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.